wtorek, 16 października 2012

Depilator Braun Silk-épil 7 Wet & Dry Dual Epilator 7791

      Witam po krótkiej przerwie. Znów masę pracy i obowiązków przysłoniło mi wszelkie przyjemności.

Ale nie o tym. Dziś chciałabym przedstawić sylwetkę depilatora Brauna z tak zwaną żyletką - Silk-épil 7 Wet & Dry Dual Epilator. Z góry przepraszam za słabe zdjęcia - wieczór i sztuczne oświetlenie nie służy..



Co znajdziemy w zestawie?

- urządzenie do depilacji

- woreczek, ładowarkę, stację dokującą 

- nasadkę depilującą i ochraniacz na nasadkę wygładzającą z żyletką

- plastikową nakładkę z wypustkami, zapobiegająca wyśliźnięciu się depilatora z reki

Główne cechy urządzenia:
- technologia Wet & Dry umożliwiająca depilację w wodzie
- bezprzewodowy - producent zapewnia, że godzina ładowania wystarcza na 30 minut bezprzewodowej pracy urządzenia

- Dual Epilator - przy głównej nasadce, wygładzającej zastosowano ostrza z maszynki do golenia Gillette 
Venus. Producent obiecuje, że za jednym pociągnięciem możemy usunąć dana partię włosów

- 40 par pęset - zapewniają dokładniejsza i szybszą depilację

- 2 prędkości - pozwalają nam przyzwyczaić depilator do skóry, bólu
- lampka SmartLight - dzięki niej możemy się depilować, nawet gdy jest ciemno

Co ja o nim sądzę ?
Niestety nie zauroczył mnie. Czemu? 
Czasem jestem niezdarna i zdarza mi się wpakować palce na żyletkę, tak tez się stało z tym. A na nogach? Przecież po co kupujemy depilator? Aby nie używać maszynek do golenia. (przynajmniej taki był mój zamiar, no i oczywiście gładkie nogi na dłużej) Goląc się pod wodą na kolanach miałam zacięcia od żyletki, co niekoniecznie mi przypasowało. Co nie wyrwie, to się zgoli... No i nie łudźmy się, ta żyletka kiedyś się stępi.. Sam w sobie depilator wraz z nasadką depilującą jest taki jak jego brat, 7681 WD - nie mam mu nic do zarzucenia. Moim zdaniem jak za depilator za 5 stów brakuje mu .. golarki! Tak, to chyba bardzo potrzebna rzecz, bynajmniej u mnie- na przykład do szybkiego golenia pod pachami. 
Tyłka mi nie urwał, wole ww 7681 WD- z wszystkimi potrzebnymi nasadkami. 
Koszt tak jak podałam - ok 500 zł w placówce detalicznej, w sieci - 370 zł + przesyłka.

Pozdrawiam !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz