środa, 12 września 2012

Suszarka Bosch PHD 5513 - szybkie suszenie w dobrej cenie

Witajcie!
   Dziś na patelnię idzie Boszowska suszarka PHD 5513, mała, zgrabna i w dobrej cenie.



Główne cechy urządzenia:

- moc: 1800W
- koncentrator ułatwiający układanie fryzury

- 3- poziomowa regulacja temperatury

- 2 poziomy nadmuchu

- zimny nadmuch który pozwala zamknąć łuski włosa




- zdejmowana siateczka z obudowy, tak aby można było wyczyścić filtr


- długi, prawie 2 metrowy kabel oraz uchwyt do zawieszania

CO JA O NIEJ SĄDZĘ?
   Jest mała, poręczna, przyciąga tym, że to Bosch. 
1800W pracuje tak samo jak w suszarce Rowenty CV4220 (recenzja niebawem), która ma 2000W. Półdługie włosy suszy się nią około 7 minut. Bardzo podoba mi się to rozwiązanie z regulacją temperatury i mocą nadmuchu. Nieraz jak jestem u fryzjera, przy suszeniu mocą 2200W ( bo o takiej mocy jest suszarka mojej fryzjerki) czuję, jakby skóra głowy mi się paliła. Tutaj przy większej mocy a np. krótszych włosach które nie potrzebują wysokiej temperatury, ustawimy ją według własnego uznania.
Kolejną rzeczą na plus to zimny nadmuch. Jeśli chodzi o filtr i zdejmowaną siateczkę, to nie wydaje mi się żeby było to czymś bardzo potrzebnym w suszarce. Owszem, ten kto nie umie sobie poradzić z tym urządzeniem i narazi swoje włosy na wciągnięcie przez siatkę- może podziękować producentowi, że i taka opcja się znalazła. :P
W suszarce brakuje mi tylko jednego. Jonizacji. Moim zdaniem ta rzecz powinna być już w większości suszarek. No ale w Boschu im więcej opcji tym więcej kasy trzeba dać za sprzęt.
A właśnie, cena. W sklepach internetowych: 75zł + przesyłka, w placówce detalicznej: około 100 zł.
Moja ogólna ocena: 4/5.
Odejmuje jej punkt za brak jonizacji. A ogólnie - polecam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz