niedziela, 23 września 2012

Suszarka Rowenta CV4220 Studio Dry

    Dziś kolejna suszarka, jak obiecałam przedstawię sylwetkę Rowenty CV4220. 
Zapraszam do lektury! :)




Główne cechy urządenia:
- moc 2000W
- funkcja jonizacji


- 3 poziomy prędkości nadmuchu

- nawiew zimnego powietrza

- posiada koncentrator


- długi, 1,8m kabel oraz uchwyt do zawieszenia

CO JA O NIEJ SĄDZĘ ?
   Ze wszystkich suszarek, które miałam okazję testować ta odpowiada mi najbardziej. 
Rozmiarowo nie jest ona duża, bardzo fajnie trzyma ją się w ręce, nie jest też zbyt ciężka.

   Moc 2000W- jest idealna do moich grubych, półdługich włosów. Przeważnie ustawiam suszarkę na 3ci stopień prędkości i w ciągu pięciu minut włosy mam suche. Kolejnym plusem jest jonizacja, czego brakowało w suszarce Boscha. Suszarka ma także niezbyt wąski koncentrator. Preferuję urządzenia z bardzo wąskim, tak aby precyzyjniej ułożyć fryzurę, ale po ponad rocznym stosowaniu tej suszarki, zupełnie mi nie przeszkadza, że jest on dość szeroki. :) Jeśli chodzi o firmę - bardzo lubię ich produkty do włosów; myślę też że największym plusem gdy ją wybierałam, było dla mnie to, że przez 2 lata nie przyjęłam żadnego produktu Rowenty na serwis. Sam przedstawiciel Groupe SEB zapewniał mnie, że jest to najlepiej sprzedająca się nowość w ich asortymencie od jesieni 2011 roku.
Cena - w internecie od 75zł, w placówce detalicznej od 90zł w górę.
Polecam ją serdecznie!
Moja ocena: 5/5 !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz